Komunikace s vašimi odběrateli začíná dlouho předtím, než je faktura po splatnosti. Právě správným vedením agendy neuhrazených faktur a citlivou komunikací s odběrateli si vytváříte výhodu ve formě dřívější úhrady a tím pádem vašich peněz na vašem kontě. Podle našeho průzkumu z ledna 2015, platí
po lhůtě splatnosti 90% firem. Díky naší správě faktur po splatnosti, se zkracuje doba úhrady faktur
z průměrných 37 dnů po splatnosti, na 22 dnů po lhůtě splatnosti.
Po celou dobu spolupráce máte na správu vašeho portfolia přiděleného referenta, který je vám plně
k dispozici, který aktivně komunikuje s vašimi odběrateli, který vám sestavuje data, které předáváte managementu firmy, účetnímu oddělení, potažmo vám mohou sloužit jako data, pro řízení peněžních toků.
Při projednávání spolupráce je nutné s našimi pracovníky nastavit interval předávání faktur do správy. Může to být v den splatnosti, týden po její splatnosti atp.
Vždy ctíme zásadu toho, že našim cílem není jen vymoci peníze za neuhrazenou fakturu. Naším cílem
je i to, aby váš zákazník byl i nadále vašim zákazníkem, aby nebyly nijak narušeny citlivé vztahy a aby profesionálně odvedená práce, našich konzultantů měla za následek upřednostnění vaší úhrady, před ostatními. Ano, ruku na srdce, je to tak. Dle našich zkušeností, se již po prvních týdnech vedení portfolia pohledávek po lhůtě splatnosti, zkrátí u konkrétních subjektů doba, za kterou uhradí své dlužné faktury.
I když je hlas našich konzultantů milý a přístup přátelský, přiznejme si, že nikdo z nás nemá tyto upomínkové telefonické hovory, i když jsou sebevíc přátelské, vlastně rád.